svētdiena, 2014. gada 5. janvāris

Otrā Elpa 2014, sākums

No 6. janvāra līdz 31. martam čakli šūšu krustiņus, piedalīšos projektā Otrā Elpa 2014:

www.krustduriens.lv

Katru nedēļu būs  atskaites par izšūto un procesa bilde, mans mērķis gan nav pabeigt iesākto darbu (tas nemaz nav iespējams, citādi projektam nepārtraukti vajadzētu ilgt vismaz gadus trīs no vietas), bet turpināt un neatslābt. Vakari gan vēl tumši, tas man šoreiz ne visai patīk, jo mans šujamais laiks var būt tikai vakarā pēc darba un brīvdienās. Apņēmības man netrūkst, krustiņošu pēc savām iespējām, apmēram paskaitīju, ka no viena mana pavediena izdodas iekrustiņot vidēji ap 60 krustiņiem, vakaros šūšu shēmas gaišākās vietas, jo tās vieglāk saskatāmas pie elektrības, bet jauktās krāsas piemeklēšu brīvdienās dienasgaismā, un tad jau šūšu vairāk brūnos krāsu toņus.
 
Pēc projekta noteikumiem publicēju galarezultāta bildīti (izmērs apmēram 600 * 600 krustiņi):


Un procesa bildi uz šo brīdi (05.01.2014.):


Lai mums kopā izdodas!
Jauku nākamo darba nedēļu!

3 komentāri:

RitaGri teica...

Lai veicas!

ceita teica...

Paldies!

Daina teica...

Lai Tev mūza neaizlido! Vienmēr esmu apbrīnojusi Tavu lielo darbu varēšanu, ir ko man pamācīties pacietību!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...